|
Hieronder een korte checklist eindejaar fondsenwerving
|
|
- Wij hebben een concrete eindejaar fondsenwerving doelstelling en strategie. Item 1 uit deze nieuwsbrief kan hier prima bij helpen. Pas dus toe.
- Wij hebben een planning gemaakt wat er moet gebeuren om in december zoveel als mogelijk via de eindejaar fondsenwerving campagne donatiesop te halen.
- Wij passen de campagne multichannel toe. Dus over meerdere kanalen waaronder minimaal, website, social media, nieuwsbrief, etc.
- Wij passen de campagne hybride toe waardoor ook via offline media (drukwerk) gevers alsnog online kunnen doneren.
- Onze eindejaar fondsenwerving campagne heeft een emotionele insteek die een beroep doet op de gever met een duidelijke oproep tot actie, doneren.
- Ons geefproces is duidelijk, gemakkelijk, snel, responsive en transparant. De donatiemodule van geef.nl helpt hierbij. Simpele link en iedereen kan gemakkelijk, snel en veilig online doneren aan jullie goede doel.
- De online doneren optie is toegevoegd aan de website.
- De mogelijkheid om terugkerende donaties te doen wordt aangeboden. Dit zit standaard in de donatiemodule van geef.nl via SEPA euro incasso's.
- De homepage van de website is in December specifiek ingericht voor online donaties
- Er wordt gemeten wat het beste heeft gewerkt en dit passen we opnieuw toe en herhalen deze aanpak.
- Wij hebben een plan hoe we opvolging geven richting donateurs door regelmatig resultaten te delen, verhalen te vertellen, en update te geven over de impact van hun gift.
|
|
|
|
|